AEG S60300KG wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG S60300KG wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

reyesinc 07-08-2008
Geschreven voor: AEG S60300KG wit

Ter vervanging van een Liebherr koel- vriescombinatie een AEG Santo 60300 KG 5 aangeschaft. De degelijkheid is door Liebherr niet waargemaakt vandaar de keus voor de goedkopere en lichtere AEG. Deze koeler is van dunner plaatstaal en daar zit nu dus al een deukje in... Deze koeler heeft één compressor, en dat is geen probleem, want een kapotte compressor vervangen is niet lonend. En wat moet je met een half werkend apparaat?
De AEG Santo 60300 KG 5 COMBIKAST bevalt goed, is stil en hopelijk zuinig. Op het apparaat zit een vier standen schakelaar. In de zomer zijn de standen 1 en 2 te laag om bederf in het koelgedeelte te voorkomen. Dus staat het apparaat op de één-na-hoogste koelstand (3). De A++ waarde zal ongetwijfeld in de laagste koelstand gementen zijn, dus of hij in deze stand nog aan die norm voldoet vraag ik me af. Maar koelen doet hij nu goed.

katee 21-06-2008
Geschreven voor: AEG S60300KG wit

Enkele weken geleden een AEG Santo 60300 kg5 aangeschaft bij een lokale AEG dealer. Levertijd binnen 2 werkdagen in origenele verpakking. Deze combikoelkast is hoger dan de normale uitvoering en heeft een daardoor een groter volume aan koelruimte met zelf in te delen vakken in
hoogte instelbaar met schuifplateau's en beneden 2 groentenbakken.
De deurhandels zijn groot en stevig uitgevoerd en sluiten uitstekend vanwege de bredere sluitrubberranden.
De kast heeft slechts 1 motor voor het koel en vriesgedeelte.
De belangrijkste redenen waarom wij deze hebben aangeschaft zijn A++ uitvoering en de beschikbare ruimte en extreem laag stroomverbruik/jaar. Dus een eficiente investering t.o.v. vorige koelkasten en vrieskasten .